Новости Экономика бориспольаэропорт

Проблему пересування між терміналами київського аеропорту «Бориспіль» вирішено - Колесніков

base article image

Проблему пересування між терміналами київського аеропорту «Бориспіль», що існувала раніше, вирішено. Про це в інтерв’ю «Дзеркалу тижня» повідомив віце-прем’єр-міністр з питань Євро-2012 Борис Колесніков.

Він нагадав, що «Бориспіль» виграв дві справи стосовно компанії «Аеросвіт» та повернув землю, яка, як зазначив урядовець, «взагалі ні за яких обставин» не мала б передаватися ні приватним, ані державним компаніям.

«Залишилися дві спірні ділянки навколо головного терміналу D. Наразі займаємося позовами. Це вже не стосується пасажирів. Так, це заважає будівництву автовокзалу. Але проблему пересування між терміналами знято», — запевнив Колесніков.

Він також повідомив, що в усіх чотирьох аеропортах у містах, що прийматимуть Євро-2012 (Київ, Львів, Донець і Харків), будуть побудовані автовокзали. «Поблизу і в одній площині. Щоб не потрібно було бігати з валізами вгору і вниз по сходах. Тобто максимально врахуємо світовий досвід», — зазначив віце-прем’єр.

Колесніков також повідомив, що наприкінці листопада генпідрядник будівництва аеропорту в Донецьку повинен вийти на рівень оздоблювальних робіт.

«І по суті, ми вже можемо починати освоювати технології з управління донецьким аеропортом. Смуга побудована. Залишилися руліжні доріжки, радіо, світло та інша техніка», — уточнив він.

У львівському аеропорту, за словами віце-прем’єра, будується злітно-посадочна смуга. «Є проблеми, пов’язані з торфовищами і відведенням води в одній з частин майбутньої смуги. Але питання більш технічне, ніж організаційне. Цю проблему можна вирішити. І немає ніяких сумнівів щодо будівництва нового пасажирського терміналу і смуги ", — висловив упевненість Колесніков.

Що стосується аеропорту в Харкові, віце-прем’єр повідомив, що 20–21 серпня планується здача в експлуатацію пасажирського терміналу, який будує приватний інвестор.

«Держава будує нову злітно-посадочну смугу. Але ці роботи будуть завершені у 2011 році — обсяг роботи величезний. Я вже зазначав: якщо за 19 років ми побудували одну смугу і жодного терміналу, то за ці два роки потрібно побудувати чотири термінали. Три державних і один — харківський — приватний. Плюс три нові злітно-посадочні смуги. А це може бути проблемою навіть для заможних країн, скажімо, як Росія», — підкреслив він.

 

Оставайтесь в курсе событий.
Подписывайтесь на нас в социальных сетях.