Новости Экономика авіакомпаніїрейси

Авіакомпанії відповідатимуть за затримку рейсів

base article image

Міністерство транспорту хоче посилити відповідальність авіакомпаній перед пасажирами. Чиновники вважають, що нові правила, які невдовзі мають набрати чинності, дадуть клієнтам авіаперевізників більше прав.

Згідно з на разі дійсними правилами, авіакомпанія повинна повернути пасажирові гроші за квиток, якщо переліт не відбувся з її вини. Невдовзі перевізники будуть змушені в такому випадку виплачувати ще й чималі компенсації - до 600 євро.

У квітні цього року, коли через хмару попелу після виверження ісландського вулкану в Європі на тривалий час скасували значну частину авіарейсів, пасажири в міжнародному аеропорту "Бориспіль" мали чимало нарікань на сервіс та відсутність компенсацій.

Але і без природніх катаклізмів робота українських авіаперевізників викликала багато незадоволень. В 2009 році авіакомпанії відклали третину всіх рейсів, а на їх роботу надійшло більше трьох тисяч скарг – це рекорд за минулі 5 років.

Експерти тоді зазначали, що відсутність серйозних штрафів є однією з основних причин такої ситуації. Через це в уряді вирішили посилити відповідальність авіакомпаній перед своїми клієнтами.

Невдовзі, якщо рейс затримують, авіаперевізник буде зобов’язаний надати пасажирам харчування, два безкоштовні дзвінки телефоном, право відправити факс чи лист електронною поштою. А у випадках, коли рейс переносять до наступного дня, пасажирам треба буде надати готель.

З іншого боку, експерти не виключають, що авіакомпанії, які перебувають у нелегкому фінансовому становищі, внаслідок низки урядових рішень можуть підняти ціни на квитки.
 

За матеіралами: Бі-Бі-Сі
 

Загрузка...

Оставайтесь в курсе событий.
Подписывайтесь на нас в социальных сетях.