Новости Экономика евро-2012спонсор

Названо ім'я ще одного спонсора Євро-2012

base article image

Компанія “Sharp” підписала контракт з УЄФА і стала офіційним спонсором Євро-2012.

Про це заявив уповноважений директор і віце-президент “Sharp” Тосісіге Хаман.

Компанія забезпечить чемпіонат аудіо-та відеообладнанням, а також енергозберігаючими технологіями, зокрема сонячними батареями. «Чемпіонат Європи - велике спортивне захід, який приверне увагу мільйонів уболівальників і споживачів не тільки в Європі, але й по всій планеті», - пояснив бажання компанії фінансувати Євро-2012 Хаман.

Японська компанія стала вже сьомим спонсором Чемпіонату Європи, який пройде в Польщі і Україні влітку 2012 року. Раніше контракти з УЄФА підписали “Аdidas”, “Castrol”, “Coca-Cola”, “Hyundai-Kia”, “Carlsberg” і “McDonald's”. Суми великих спонсорських контрактів тримаються УЄФА в найсуворішому секреті.

Однак, за неофіційною інформацією, за спонсорство на Євро-2008 “Аdidas” заплатив $ 34 млн. Для порівняння, суми контрактів з ФІФА на фінансування чемпіонатів світу набагато вище. Щоб розділити славу чемпіонату світу з футболу з організатором, спонсору потрібно віддати в середньому $ 30-40 млн. на рік. Так, “Adidas” за семирічний контракт (термін якого закінчується після Чемпіонату світу 2014 у Бразилії) заплатив $ 350 млн.

У цьому році на Чемпіонаті світу в ПАР у ФІФА було шість офіційних партнерів, виклали понад $ 100 млн. за спонсорство. Разом “Visa”, “Hyundai”, “Adidas”, “Sony”, “Emirates” і “Coca-Cola” отримали дев'ять хвилин рекламного часу в ході кожного матчу. Вісім інших спонсорів заплатили половину цієї суми й задовольнялися 4,5 хвилинами за матч. У цілому Чемпіонат світу в Африці залучив майже $ 1,6 млрд. спонсорських коштів.

За матеріалами: Дело
 

Загрузка...

Оставайтесь в курсе событий.
Подписывайтесь на нас в социальных сетях.