Новости Экономика метрореклама

Київське метро отримує від розміщень реклами менше 1% своїх доходів

base article image

Комунальне підприємство “Метрополітен” отримує близько 7 млн гривень на рік, або близько 1% своїх доходів від рекламної оренди площі.

Про це в ексклюзивному коментарі повідомив фінансовий директор КП “Метрополітен” Юрій Кошмак, передав кореспондент ГолосUA.

“На утримання метрополітену щорічно необхідно 1,1 млрд гривень. Своєю основною діяльністю ми заробляємо 600-700 млн гривень щорічно, а рекламна діяльність приносить близько 7 млн на рік — близько 1 %”, - зазначив він.

При цьому КП “Метрополітен” наголосив, що підприємство самостійно не займається наданням в оренду площі в столичному метро, ці питання вирішує КМДА. “Водночас, якщо ви подивитися в вагони, то реклами на багато менше, ніж в 2008 році”, - зауважив Кошмак.

А. Береза
 

Оставайтесь в курсе событий.
Подписывайтесь на нас в социальных сетях.