Новости Экономика луганськтепловозжелезная дорога

Закупівля корейських електропоїздів для Укрзалізниці не відповідає інтересам України - "Луганськтепловоз"

base article image

 

Фахівці ХК «Луганськтепловоз» негативно оцінюють намір уряду закупити електропоїзди для «Укрзалізниці» у фірми «Хюндай» в рамках програми «Євро-2012». Про це заявив заступник технічного директора підприємства, Академік Транспортної академії України, Почесний залізничник України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки Наум Найш, передав кореспондент ГолосUA.

 

Н. Найш аргументує свою позицію економічними та технічними викладками, які показують, що луганське підприємство здатне самостійно вирішити проблему заміни застарілого рухомого складу Укрзалізниці, запропонувавши ряд технічних рішень, розроблених вітчизняними фахівцями. При цьому експерт підкреслює, що ще важливіше економічна складова проблеми, що вимагає впровадження на українських залізницях швидкісного руху і відповідного йому рухомого складу, який має вироблятися саме на вітчизняних підприємствах, зокрема, на ХК «Луганськтепловоз».

 

Експерт наводить доводи, згідно з якими розробка та виробництво рухомого складу в Україну замість закупівлі його за кордоном, зокрема, в Південній Кореї, значно вигідніше для держави. «Перші зразки рухомого складу на швидкість 140 км / год можуть бути випущені протягом року після укладення договору на поставку. Вони будуть мати при восьмивагонном виконанні ціну не більше 95 млн. гр. (менше, ніж €9 млн.) і забезпечать місткість близько 580 осіб, що в 3 рази дешевше, ніж пропонує фірма Hyundai при аналогічних технічних характеристиках транспорту», - відзначає фахівець.

 

За висновками відомого спеціаліста з тепловозобудування, організація перевезення футбольних вболівальників не повинна відриватися від виконання програми організації швидкісного руху в Україні. Результатом організації перевезень повинно бути підвищення рентабельності пасажирського руху та оновлення рухомого складу з забезпеченням його надійної експлуатації протягом всього терміну служби. Стан залізничного полотна і розвитку техніки дозволяють говорити про можливість реалізації в короткостроковий період руху транспортних засобів по коліях Укрзалізниці зі швидкостями 140 км/год. Питання організації перевезень вболівальників на час чемпіонату світу з футболу може бути вирішене шляхом використання міжрегіональних електропоїздів виробництва ХК "Луганськтепловоз" на швидкість 140 км / годину і пасажирських вагонів виробництва ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» з локомотивною тягою.

 

Водночас, за словами Н Найша, придбання готового рухомого складу без поетапної локалізації виробництва в Україні не відповідає економічним інтересам країни і спричиняє значні додаткові витрати на обслуговування і ремонт протягом всього життєвого циклу.

 

Олена Соколова

Загрузка...

Оставайтесь в курсе событий.
Подписывайтесь на нас в социальных сетях.