Новости Экономика сахарцены

АМКУ зобов'язав учасників ринку цукру знизити ціни

base article image

Антимонопольний комітет зобов’язав суб’єктів господарювання, що працюють на ринку цукру, привести оптово-відпускні та роздрібні ціни до економічно обґрунтованого рівня. 

 Про це повідомили в прес-службі АМКУ.

Вимоги охопили 8 груп цукрових заводів, 11 виробників цукру, що не інтегровані в групи, 9 великих оптових постачальників та 8 найбільших торговельних мереж.

Зокрема, вимоги висунуто до 25 цукрових заводів, що входять до груп: ТОВ «Мрія-цукровий холдинг», ТОВ фірма «Астарта-Київ», ВАТ «Цукровий союз «Укррос», ЗАТ Компанія «Райз», ТОВ «Панда», ТОВ «Подільські цукроварні», ЗАТ Західна компанія «Дакор» та НВФ «Сінтал Д» – ТОВ; виробникам: ТОВ «Продовольча компанія «Зоря Поділля», ЗАТ «Продовольча компанія  «Поділля», ТОВ «Агрокомплекс «Зелена долина», ЗАТ «Юзефо-Миколаївська АПК»,  ТОВ «Краєвид»,  ТОВ «Призма – 14», ЗАТ «Олександрійський цукровий завод», ЗАТ «Новомиргородський цукор», ТОВ «УК.АЗ.-Дружба», ВАТ «Теофіпольський цукровий завод» і ТОВ «Староконстянтинівцукор»; оптовим торговцям: ТОВ «Виробниче об’єднання «Ексім-Продукт», ВАТ «Торгово-промислова компанія «Укррос», ТОВ «Компанія «Цукор», ТОВ «Укртрімекс», ЗАТ Компанія «Райз», ТОВ «Консент – 2007», ТОВ «Юмекс», ТОВ «Тріо» і ТОВ фірма «Астарта-Київ». А також – до торговельних мереж: ТОВ «Фудмаркет», ТОВ «ЕКО», ТОВ «Метро Кеш енд Керрі - Україна», ЗАТ «Фуршет», ТОВ «Ашан Україна», Торгово-промислова корпорація «Fozzy Group», ТОВ «ПАККО-Холдинг» і ТОВ «Адвентіс».

Учасники цього ринку повинні сприяти укладенню прямих контрактів щодо реалізації цукру з торговельними мережами, утримуватися від економічно необґрунтованого підвищення цін на товар.

Аналіз економічної ситуації на ринку свідчить про відсутність об’єктивних підстав для суттєвого підвищення цін на цукор. 

Оставайтесь в курсе событий.
Подписывайтесь на нас в социальных сетях.