За даними соціологічного дослідження, 74% українців згодні з тим, що такої кількості телевізійної реклами, як в Україні, немає в жодній з країн світу.
Про це під час презентації даних дослідження повідомив генеральний директор компанії «IFAK» Сергій Говоруха, передав кореспондент ГолосUA.
За його словами, понад 90% українців згодні з тим, що останнім часом телереклами на екранах стало набагато більше. «З точки зору суб’єктивного сприйняття населення, ми можемо стверджувати, навіть фіксувати той факт, що українцям здається, що реклами постійно стає більше», — сказав Говоруха.
Майже половина українців, за словами експерта, сказали, що готові відмовитись від перегляду цікавих фільмів та телепередач, за умови, якщо кількість рекламного часу стане меншою.
Також соціолог відзначив, що лише 11% українців погодились із тим, що реклама допомагає їм зробити вибір при купівлі товарів чи послуг. «Хотів би відзначити, що такі показники говорять про неефективність реклами і її занадто велику кількість. Стільки реклами Україні не потрібно, адже населення її не сприймає», — сказав експерт.
Дослідження проводилося з 5 по 15 липня 2009 року. В рамках проекту було опитано 1500 респондентів віком від 20 до 60 років у містах із населенням понад 50 000. Статистична похибка вибірки складає 3%. Подібні дослідження проводяться щоквартально.
К. Коваленко