Всесвітньо відомий виробник спортивного одягу — Adidas — має намір випускати кросівки для найбідніших країн — вартістю близько 1 євро.
Випуск дешевого спортивного взуття заплановано в рамках так званого соціального бізнес-проекту, коли ціна на товар тільки-тільки покриває витрати на матеріал та виробничі кошти. Таким чином спортивне взуття стане по кишені найбіднішим верствам населення.
Пілотний проект, який розпочнеться наступного року, передбачає спочатку виробництво і збут дешевих кросівок здійснюватиметься у Бангладеш. Відповідну угоду про наміри вже підписано.
Не з’ясованим ще залишається питання про те, як саме виглядатимуть кросівки: чи матимуть вони, зокрема, три типові для Adidas смужки. Цілком імовірно, що Adidas взагалі відмовиться від логотипу на дешевих черевиках при реалізації цього проекту. «Ми перебуваємо ще тільки в самому початку», — наголосив представник компанії.
Ініціатором такого проекту став лауреат Нобелівської премії Мухаммед Юнус. Його ідея полягає в тому, щоб сприяти розвитку виробництва саме в найбідніших країнах. На його переконання, це сприятиме забезпеченню бідних верств населення дешевими товарами й водночас допоможе створити робочі місця.
За матеріалами: «Німецька хвиля»