ГолосUA
08:24 04/09/2010

АМКУ стверджує, що черкаські молокозаводи вводять в оману покупців

Територіальне відділення Антимонопольного комітету в Черкаській області зобов’язало виробників спредів та сумішей припинити недобросовісну конкуренцію під час маркування продукції шляхом зазначення чіткої та повної інформації на упаковках. 

Про це кореспонденту ГолосUA повідомили у прес-службі тервідділення АМКУ Черкаської області. 

В АМКУ вважають, що учасники ринку повинні зазначати на лицьовій частині упаковки вид товару: “спред” або “рослинна суміш”. Дані слова мають бути нанесеними таким самим шрифтом, як і шрифт інших позначень на упаковці.

Як встановлило дослідження, виробники спредів та сумішей, а саме молокозаводи Христинівки, Шполи та Городища, на своїх виробах значають вид товару лише на боковій частині упаковки дрібним шрифтом, натомість на лицьовій поверхні упаковок продукції розміщують назву товару: “Христинівське”, “Шполянське” тощо. Оскільки назва продукту вжита у родовому відмінку, то вона асоціюється із словом “масло”, а не “спред” або “рослинна суміш”.

За висновками спеціалістів тервідділення, такі дії виробників спредів та сумішей можуть призвести до введення споживачів в оману. Тобто, потенційний споживач може сплутати товар і придбати його як масло, бо така продукція на полицях магазинів зазвичай розміщується поряд з маслом.

В. Середа />  

Читайте также по теме