Влада Києва закінчує переговори з японською корпорацією «Іточу Корпорайшн», яка дасть 2 млрд. доларів кредиту на будівництво нової гілки метро на Троєщину (район Києва).
За словами заммера Валерія Миронова, кредит буде вигідним. «Про заставу мова не йде, компанія хоче, щоб уряди двох країн уклали договір про гарантії. Перші 10 років ми не платитимемо відсотки, а потім лише 0,5-1% річних», — розповів Миронов.
У результаті виходить, пише видання, що кожен киянин буде винен японській компанії 8 тисяч 600 гривень. Якщо виплати розділити на тих же 40 років, то метро обійдеться в 18 гривень на рік. Крім того, японці хочуть нам продавати вагони.
Правда, 2 млрд. доларів, за словами Миронова, вистачить не на всю гілку. За ці гроші до 2016 року чиновники планують здати шість станцій на Подільсько-Вигурівській лінії, шість — на Лівобережній лінії київського метро, а також електродепо на вулиці Милославській і дворівневий міст через Дніпро.
«Протяжність нової гілки — 18,25 км. За проектом тут ходитимуть шестивагонні потяги нового зразка, оснащені потужними двигунами і системою кондиціонування. Пропускна спроможність досягне 40 тис. пасажирів на годину (наразі — 30,4 тис.)», — розповів Миронов.
Проект будівництва метро на Троєщину затвердили у 2007 році. Міськрада вирішила, що станції будуть в національному і хай-тек стилях, а назвуть їх на честь головних вулиць масиву — Драйзера, Милославська, Проспект Ватутіна. Декілька станцій — Глибочицьку, Суднобудівельну, Труханів острів — зроблять підземними, а на Троєщині потяги ходитимуть зверху. Замість лінії швидкісного трамвая тут збираються будувати триярусний торговельний центр з великими парковками, бутиками і супермаркетами.
За матеріалами: «Сегодня».