ГолосUA
15:02 04/11/2008

Дистриб’ютори автомобілів стимулюють покупців низькими цінами

Українського покупця стимулювати на придбання машини наразі можна лише низькими цінами. Інші маркетингові дії сьогодні непродуктивні.

Як повідомив журналіст ГолосUA, про це сьогодні під час круглого столу заявив директор з корпоративного та стратегічного розвитку концерну «НИКО» Максим Рабинович.

За його словами, банківська криза, що унеможливила купівлю автівки в кредит, поставила дистриб’ютерів у незручне становище. На початку року проводилися масштабні закупівлі, оскільки прогнозувались дуже великі продажі. Але через ряд факторів, в тому числі і вступ України до СОТ, склади автосалонів ще й досі повні. Експерт наголосив, що нині стимулювати покупця маркетинговими діями не має сенсу — він реагує лише на низькі ціни. І зараз більшість автосалонів тримає їх у гривні з фіксованим курсом.

«Ми розуміємо, що зараз всі майже б’ються за кожного покупця, але таких низьких цін як зараз вже не буде» — підкреслив Максим Рабинович.

 

Читайте также по теме