Українського покупця стимулювати на придбання машини наразі можна лише низькими цінами. Інші маркетингові дії сьогодні непродуктивні.
Як повідомив журналіст ГолосUA, про це сьогодні під час круглого столу заявив директор з корпоративного та стратегічного розвитку концерну «НИКО» Максим Рабинович.
За його словами, банківська криза, що унеможливила купівлю автівки в кредит, поставила дистриб’ютерів у незручне становище. На початку року проводилися масштабні закупівлі, оскільки прогнозувались дуже великі продажі. Але через ряд факторів, в тому числі і вступ України до СОТ, склади автосалонів ще й досі повні. Експерт наголосив, що нині стимулювати покупця маркетинговими діями не має сенсу — він реагує лише на низькі ціни. І зараз більшість автосалонів тримає їх у гривні з фіксованим курсом.
«Ми розуміємо, що зараз всі майже б’ються за кожного покупця, але таких низьких цін як зараз вже не буде» — підкреслив Максим Рабинович.