Про це заявив міністр з надзвичайних ситуацій Нестор Шуфрич на прес-конференції у Львові, передав кореспондент ГолосUA.
«МНС України працює над впровадженням в Україні Системи-112 «Оберіг» і сьогодні ви побачили презентацію такої програми у Львові. Система-112 – це служба порятунку від усіх надзвичайних ситуацій і у Львові вперше в Україні така система запроваджується. До кінця року Львів повністю перейде на Систему-112», — сказав міністр.
За його словами, перевага системи у тому, що по всій державі можна буде телефонувати за єдиним номером й повідомляти про усі надзвичайні ситуації. «Це вимога сьогодення і цього від нас вимагає європейське суспільство», – сказав Н. Шуфрич.
Система здатна попереджувати також і техногенні аварії, адже є підприємства, які займаються таким виробництвом, що може призвести до виникнення техногенних загроз. Система прийматиме дзвінки як від фізичних осіб, так і від підприємств, а при зверненні одразу фіксується номер людини, яка повідомляє про надзвичайну ситуацію. Також фіксується й адреса, звідки телефонують.
Систему-112 у Львові наразі обслуговує 6 осіб, а сама система впроваджувалася протягом трьох років. «Коли Львів звикне до цієї системи, кількість працівників буде збільшена до 12 осіб. Вони повністю зможуть забезпечити місто», – повідомили Н. Шуфричу працівники МНС у Львівській області.
Урядовець розказав журналістам, що у ІІІ-ІV кварталі Львів повністю зможе перейти на Систему-112 «Оберіг». Саме тоді запрацює і єдиний номер для усіх екстренних служб.
«Будемо говорити так: до кінця року Львів повністю перейде на цю систему. У ІІІ-ІV кварталі ми будемо мати можливість на всій території Львівської області, впровадити «112». У Львові – це 100%», – додав Н. Шуфрич.
Зв’язок із усіма районами Львівщини встановлюється завдяки співпраці із львівською філією «Укртелекому», а з липня інформацію обіцяють передавати через супутник.
Л. Мицай />