До кінця цього року центральний бульвар Шевченка у Черкасах очистять від рекламних конструкцій.
Про це повідомили в прес-службі Черкаського міськвиконкому, передав кореспондент ГолосUA.
Згідно з інформацією, міська влада продовжила процес демонтажу білбордів, дозволи на розміщення яких уже закінчилися. Загалом за останній тиждень було знято 8 рекламних щитів.
За словами начальника відділу дизайну міського середовища та реклами Оксани Поліщук, левова частина білбордів, розміщених у центральній частині Черкас, потрапляють у зону, де число таких зовнішніх рекламоносіїв має бути зведено до мінімуму. Діючий порядок передбачає створення зональної концепції розташування реклами по місту, яке умовно поділено на зони. На червоній – заборонено розміщення будь-яких видів зовнішньої реклами. Це стосується, зокрема, центральних площ, культових споруд, кладовища. Тоді як розміщення біг-бордів дозволено лише у межах зеленої зони.
Нині міська влада розробляє схему розміщення рекламних конструкцій у місті. Ця схема розроблятиметься у чотири етапи, два з яких уже завершені. Зокрема, під час першого етапу була повністю проаналізована ситуація із рекламними конструкціями, визначена їхня кількість, проведено аналіз місць, на яких стоять конструкції та складені, так звані, паспорти.
“Під час другого етапу аналізувалася ситуація і порівнювалися характеристики з іншими містами України, подібними за площею та кількістю населення. Зокрема, Полтавою, Сумами, Житомиром, Хмельницьким. До речі, аналіз показав, що у Черкасах треба зменшити кількість рекламоносіїв на третину. А також провести заміну рекламних конструкцій із статичних видів на динамічні: призматрони тощо», — зазначила О. Поліщук.
Під час третього етапу розглядатиметься кілька проектів схеми розміщення рекламних конструкцій у Черкасах. А вже четвертим етапом передбачено виготовлення самої схеми в електронному та паперовому вигляді.