70% суб’єктів господарювання порушують права споживачів.
Про це заявила заступник начальника Головного управління Київдержадміністрації з питань захисту споживачів Владислава Хижняк.
За її словами, серед усіх скарг, які надходять від українців, 70% — щодо неякісних товарів, 30% — щодо незадовільних послуг. />
«Має місце проникнення на споживчий ринок неякісної, фальсифікованої, небезпечної для життя та здоров’я продукції. Передусім, це продукти харчування, алкогольні напої. Неповною мірою реалізується право споживача щодо надання йому необхідної, доступної достовірної інформації», — сказала вона.
У Спілці споживачів стверджують, що яка частка неякісних товарів на ринку, ніхто не знає.
«Вся продукція, яка виходить до споживача, на ринок, вона не перевіряється. Виходячи з тих цифр, які публікуються Держспоживстандартом, невідподної якості продукції на ринку — л від 30% до 90%», — зазначив виконавчий директор спілки споживачів Віктор Трофименко.
За матеріалами: UBR