ГолосUA
10:41 24/08/2009

Експерт: Політичний піар на українському телебаченні посилиться

На зміну простим піар-технологіям і практиці очорнення конкурентів у телеефірі під час президентської кампанії прийдуть більш складні методики впливу на глядачів, заявив у статті для «Дзеркала тижня» медіаексперт Отар Довженко.

«Технологічно джинса розвиватиметься, оскільки на попередніх виборах тупий піар і «чорнуха», якими були наповнені новини, не дали результату, як не дають і тепер на «Інтері» — останньому заповіднику старих джинсових технологій», — переконаний Довженко.

На думку експерта, телеканали можуть перейти до практики комплексного обслуговування інформаційних потреб окремих кандидатів у президенти.

«Можна спрогнозувати зменшення кількості «роздрібної» джинси (коли кожен штаб замовляє сюжети) і розвиток практики «пакетного» обслуговування тих чи інших кандидатів», — вважає він.

Експерт зазначив, що специфіка висвітлення діяльності кандидатів у президенти на окремих каналах вже є сформованою.

«Дещо вже бачимо: прихильність (без фанатизму) до уряду на «1+1», «мочіння» Тимошенко на «Інтері», яке подекуди доходить до маразму, піар Яценюка та Пабата на каналах Пінчука. Гадаю, решта каналів будуть «зорієнтовані» у вересні», — констатував Довженко.

При цьому експерт висловив сподівання, що телеканал «Україна» висвітлюватиме хід виборчих перегонів у нейтральний спосіб.

«Щодо «України» — є надія, що цього разу цей канал, який наразі бурхливо розвивається, зможе зберегти нейтралітет, оскільки його власник нарешті побачить у ньому успішний бізнес-проект. У кожному разі, для того, щоб «зорієнтувати» ТРК «Україна», Ахметову та Колесникову треба спершу самим визначитися, кого вони підтримують на цих виборах», — наголосив він.

За матеріалами "Дзеркала тижня"

Читайте также по теме