ГолосUA
12:08 27/05/2009

Кияни найбільше скаржаться на неякісне мясо та молоко

З 3000 скарг, які надійшли у квітні до Головного управління захисту прав споживачів столиці, 40% були пов’язані з неякісним молоком та м’ясом.

Про це сьогодні повідомив начальник Головного управління з питань Захисту прав споживачів КМДА Сергій Кияниченко, передав кореспондент ГолосUA.

За його словами, скарги практично у рівній пропорції надходили і на продавців ринку, і на супермаркети.

С. Кияниченко зазначив, що методом боротьби з недобросовістними продавцями є адміністративне стягнення штрафів.

«Кожен продавець має відповідати за якість своїх товарів, а якщо він приніс шкоду споживачеві, то немає верхньої шкали грошових стягнень», — підкреслив він, порадивши споживачам зберігати чекі та при виявлення порушень обов’язково звертатися в управління захисту прав споживачів.

К. Коваленко

 

Читайте также по теме