ГолосUA
08:19 19/07/2009

Комісія з моралі має претензії до реклами пива

Національна Комісія з питань захисту суспільної моралі розкритикувала рекламу пива за «пропаганду відпочинку, обов’язковою умовою якого є споживання алкоголю», а також за те, що пиво рекламують відомі люди, які є рольовими моделями для молоді, і закликала місцеву владу звернути увагу на рекламу пива.

Голова комісії Василь Костицький сказав, що комісія вважає, що реклама пива не повинна нав’язувати думку, що життя без пива неможливе.

"Комісія виявила багато фактів, коли реклама алкогольних напоїв розміщувалася біля навчальних закладів, були факти, коли ці напої рекламувалися біля приміщень церков. Членам комісії не зовсім подобалося, що рекламою цих напоїв займалися відомі в Україні люди, спортсмени, представники культури, які є знаковими і поведінку яких схильні наслідувати багато людей", — заявив Костицький.

Пан Костицький висловив занепокоєння, що "діти 11-13 років уже давно знайомі з пивом. Наприклад, у селах Волинської області вже спробували смак алкоголю 30% дітей. Звичайно, не можна допускати, щоб нація спивалася".

На запитання про те, чи варто законодавчо обмежити місця, де можна пити пиво, як це робиться у Польщі, пан Костицький сказав, що діяльність комісії не стосується поведінки людей, а лише реклами, але зауважив, що "в деяких країнах поліція має навіть право палицею по спині дати особі, яка в громадському місці дозволяє собі споживати алкогольні напої". /> За матеріалами: ВВС

 

Читайте также по теме