face="Times New Roman, serif">
size="3">
face="Times New Roman, serif">
size="3">Львівське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України зобов’язало 5 найкрупніших торговельних мереж забезпечити відповідне цінове реагування на зниження цін виробниками продуктів харчування, зокрема на м’ясо птиці охолоджене та на молочні продукти, які є соціально значущими продуктами харчування, зокрема на молоко, сметану, масло вершкове, а також сир твердий.
face="Times New Roman, serif">
size="3">Про це повідомили у прес-службі Львівської міської ради.
face="Times New Roman, serif">
size="3">Вимоги висунуто до ТОВ ТВК “Львівхолод”, ЗАТ РК “Євротек”, ТзОВ ТМ “Барвінок”, СП ТзОВ “Київ-Захід”, торговельної мережі “Ромашка”.
face="Times New Roman, serif">
size="3">Ці підприємства повинні сприяти укладенню прямих контрактів з виробниками молочних продуктів та м’яса птиці охолодженого з метою уникнення необґрунтованого росту цін за рахунок ланки посередників.
face="Times New Roman, serif">
size="3">На виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України виробники молочних продуктів вже почали роботу на зниження цін на свою продукцію.
face="Times New Roman, serif">
size="3">Так, ТОВ «Керуюча компанія «Терра Фуд» (торгова марка «Тульчинка»), ТОВ «Данон» (торгові марки «Активіа», «Живинка», «Веселий Пастшок», «Актимель», «Растішка», Даніссімо»), ДП «Мілкіленд-Україна» (торгова марка «Добряна») повідомило, що планують провести поетапне зниження цін на зазначені продукти.
face="Times New Roman, serif">
size="3">ВАТ «Миронівський хлібопродукт» зобов’язалось знизити оптово-відпускні ціни на куряче філе та готове утриматися від підвищення цін на м’ясо птиці охолоджене щонайменше до кінця 2010 року. А ТОВ «Юнімілк» (торгові марки «Простоквашино», «Літній день», «Біо-баланс», «Рушничок», «Гема») заявило про акційне зниження цін на свою продукцію.
face="Times New Roman, serif">
size="3">«Виконуючи доручення Президента України щодо здійснення перевірок за дотриманням вимог конкурентного законодавства підприємствами, дії яких впливають на зростання цін на соціально важливі продукти харчування, Львівське відділення Антимонопольного комітету України провело дослідження ринку молочних продуктів, хліба та хлібобулочних виробів, яєць та борошна. З метою упередження негативної цінової ситуації на ринках продуктів харчування, наше відділення зобов’язало 5 найкрупніших торговельних мереж регіону забезпечити відповідне цінове реагування на зниження цін виробниками продуктів харчування, що дасть змогу запобігти порушенням законодавства про захист економічної конкуренції на відповідних ринках», – зазначив з цього приводу Голова відділення Ігор Коломієць.
Читайте также по теме