Нині немає жодних підстав для подорожчання авіаквитків.
Про це повідомила прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку України.
Згідно з повідомленням, недоотримані доходи аеропорту «Бориспіль» від застосування диференційованих розмірів збору за обслуговування пасажирів дозволять збільшити доходи аеропорту, а отримані кошти будуть спрямовані на будівництво нового пасажирського терміналу «Д» в Борисполі.
Відповідно до наказу Мінтрансзв’язку від 19 липня 2010 року №492 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 30.07.2010 за № 580/17875) внесено зміни до Аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України. Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі встановлюється за одного відправленого пасажира залежно від виду сполучення.
Відтак, збір за обслуговування одного пасажира в аеровокзалі на міжнародних рейсах встановлюється в розмірі 17 дол. США при відправленні рейсу і 8,5 дол. США за кожного трансферного пасажира, який прибуває або відбуває на міжнародних рейсах. Для внутрішніх рейсів встановлено збір у розмірі 2,5 дол. США за кожного відправленого пасажира.
Знижки, які надавалися раніше авіакомпаніям при перевищенні річного пасажиропотоку в 1 млн. пасажирів, були спрямовані на залучення авіакомпаній до роботи в аеропорту. Фактично, пасажир сплачував фіксовану суму збору, а заощаджені кошти, які компанія отримувала внаслідок дії знижок, направлялися виключно на розвиток самого авіаперевізника.
Варто зазначити, що досить висока планка – 1 млн. пасажирів на рік і вище, зумовила те, що знижки за обслуговування суден в аеропорту отримали лише дві авіакомпанії – МАУ та «Аеросвіт». При цьому недоотримані доходи аеропорту від застосування диференційованих розмірів збору за 2009 рік склали 47 млн. грн. (24,7 млн. грн. – «Аеросвіт» та 22,3 – «МАУ»).
«Міністерство транспорту та зв’язку України наголошує: пасажирський збір включається в вартість авіаквитка окремою позицією і стягується з пасажира в повному обсязі незалежно від дії знижок (тобто, для пасажира сума збору нині залишається на тому самому рівні). Таким чином, диференціація розміру зборів не впливає на формування квитка, а її відміна не стане фінансовим навантаженням для пасажирів», — сказано у повідомленні.