Реклама пива багатьох торгових марок є недобросовісною і носить антисоціальний характер />
Про це заявив заступник голови Верховної Ради України Микола Томенко, повідомила пес-служба парламенту.
«На жаль, пивні та рекламні компанії у гонитві за грошима не реагують на подібні звернення», — сказав М.Томенко та повідомив, що не один раз він, як народний депутат, громадські організації батьків та експерти зверталися щодо зупинення такого роду реклами, зокрема, реклами під гаслом «футбол без пива не футбол».
М.Томенко повідомив, що, не дивлячись на численні звернення, цього так і не відбулося. Тому, за дорученням Держспоживстандарту України, Управління у справах захисту споживачів у місті Києві подало позов до Окружного адміністративного суду міста Києва щодо заборони і спростування даної реклами.
Віце-спікер також повідомив, що у відповідь на запит Управління у справах захисту споживачів у м.Києві ВГО «Всеукраїнська рекламна коаліція» подала експертний висновок, в якому зазначається, що використання в рекламі висловлювання «футбол без пива — не футбол» є рекламним перебільшенням і така інформація в рекламі здатна підірвати довіру суспільства до реклами.
Також на думку М.Томенка, твердження про те, що «футбол без пива — не футбол» безсумнівно є і неточним, і недостовірним, і великим перебільшенням. «Водночас, провокуючи до постійного вживання пива під час перегляду футбольних матчів, воно може завдати шкоди тим споживачам реклами, які сприйматимуть його свідомо або навіть на підсвідомому рівні», — зазначив він.
«Звісно, якщо дивитися такий футбол, який демонструють більшість наших футбольних клубів, особливо на європейській арені, то можна зіронізувати, що такий український футбол без спиртного — не футбол», — пожартував М.Томенко.
Водночас, Заступник Голови Верховної Ради зазначив, що вважає боротьбу з недоброякісною рекламою алкоголю та пива шляхом судових позовів «правильною, але малоефективною». «Тому переконаний, що парламент зобов´язаний піти назустріч більшості громадян України і ухвалити Законопроект про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо реклами алкогольних напоїв та пива) (р.н.1014-2), поданий М.Томенком та А.Шевченком, яким забороняється рекламування горілчаних брендів та пряма реклама пива.