Через світову фінансову кризу ринок зовнішньої реклами в Україні зменшиться на 20%.
Про це повідомив директор дослідницької компанії «Doors Consulting» Сергій Смоляр, передав кореспондент Голос.UA.
За словами Сергія Смоляра, криза вже зачепила світову рекламу, у результаті чого основна частина бюджету перетікла з друкованих ЗМІ та радіо в інтернет-рекламу.
В Україні через кризу грошове вираження ринку зменшиться на 15-20%. Проте, не зважаючи на це, все ж очікується невелике зростання на ринку реклами на 5-8% (для порівняння — попередній рівень зростання становив 20-40% на рік).
«Вплив кризи посилився тим, що з 2009 року в Україні вводиться заборона на зовнішню рекламу тютюнових та алкогольних виробів, що забере з ринку ще приблизно 30 мільйонів доларів», — сказав експерт.
На думку Сергія Смоляра, кризові явища посилюють процес консолідації у рекламній сфері. Рекламні агентства мають перейти на інтенсивний шлях розвитку, тому замість рекламних щитів, що псують вигляд міста, більша увага надаватиметься малим технологічним конструкціям.