Рівень знань столичних школярів визначатимуть за допомогою комп’ютерного тестування.
Про це заявив заступник голови КМДА Віталій Журавський, повідомляє прес-служба КМДА.
За його словами, ресурсне забезпечення шкіл столиці, їх матеріально-технічна база створили умови для проведення комп’ютерного тестування у навчальних закладах, обладнаних автоматизованою системою «Школа».
«У 2008 році співробітники Центру моніторингу столичної освіти в Києві почали впроваджувати систему вимірювання рівня навчальних досягнень учнів за допомогою модулів автоматизованої системи «Школа». За час реалізації пілотного проекту методистами Центру було створено потужну базу стандартизованих завдань у тестовій формі, що дало змогу протягом 2008-2009 років провести ряд комп’ютерних досліджень рівня навчальних досягнень з таких базових предметів: українська мова, математика, історія України, географія, біологія, хімія. Крім цих предметів на 2010 рік заплановано також проведення дослідження з англійської мови», – розповів Віталій Журавський.
Він пояснив, що аналіз результатів комп’ютерного тестування дозволяє зробити висновки та оцінити переваги такої форми контролю. Зокрема, метод комп’ютерного тестування дає змогу швидко, об’єктивно та ефективно діагностувати результати навчального процесу, забезпечує реалізацію принципу єдності та взаємозв’язку навчання і контролю та наочність теоретичного матеріалу. Крім того, це дозволяє підвищити зацікавленість учнів навчально-виховним процесом та оптимізувати ефективність освітнього процесу в цілому.
«Але головною перевагою комп’ютерного тестування є те, що система дозволяє відслідковувати та аналізувати результати тестувань кожного учня, класу, навчальному закладу. Таким чином учителі й адміністрація можуть оперативно оцінювати індивідуальний прогрес учня і вчасно коригувати його проблемні показники. На підставі аналізу результатів кількох класів учитель може проводити об’єктивну самооцінку, виявляючи теми, які учні на його уроках погано засвоюють, і на основі цих висновків удосконалювати власний кваліфікаційний рівень», – додав заступник голови КМДА.
Він наголосив, що інформація, отримана за результатами досліджень, закладає підвалини дієвої системи постійного динамічного незалежного оцінювання якості столичної освіти, забезпечення освітян і громадськості міста реальними даними про якість навченості школярів зокрема та якість освіти у столиці загалом.