Російська Об’єднана авіабудівна корпорація (ОАК) і український концерн "Антонов" домовилися про створення управляючої компанії.
Єдина компанія займеться розширенням спільного виробництва та поставок в експлуатацію літака Ан-148 і його модифікацій, виробництвом літаків сімейства Ан-124 і літаків сімейства Ан-140, розробкою та проведенням спільної маркетингової політики як на внутрішніх ринках, так і в світі.
Рішення про створення СП стало вимушеним. Російська сторона, зацікавлена головним чином в конструкторському бюро "Антонова", тричі намагалася покласти початок об’єднавчого процесу: ОАК готувала проекти угод між авіабудівниками обох країн, проте вони так і не приймалися українською стороною. У той же час створений в 2008 р. "Антонов" є держхолдингом, який не може створювати ніяких спільних підприємств. На сьогоднішній день в нього входять конструкторське бюро "Антонов", серійний завод "Антонов", 410-й завод цивільної авіації, Харківський авіазавод. У грудні 2008 р. уряд України прийняв рішення реформувати авіаційну промисловість, об’єднавши підприємства, спочатку в 2010 р. акціоновано їх.
Створення керуючої компанії — лише проміжний етап на шляху інтеграції ОАК і "Антонова". Згідно з останнім проектом угоди між урядами Росії і України про співпрацю в авіабудуванні (який готувався до зустрічі президентів у Харкові і не був підписаний), 50% плюс одна акція ДАК "Антонов" повинні бути внесені в ОАК, яка сплатить цей актив власними акціями. На яку частку в ОАК може розраховувати українська сторона, не вказується. При цьому в документі прописано, щоб усі необхідні для інтеграції компаній рішення були прийняті не пізніше 1 серпня 2010 р.
За матеріалами: РБК-Україна