Усі роботи по створенню логотипу і промо-ролика до чемпіонату з футболу Євро-2012 коштувало державі 3,5-4 млн. грн.
Про це повідомив віце-прем'єр України з питань проведення Євро-2012 Борис Колєсніков під час презентації промо-ролика та логотипу до Євро-2012, передав кореспондент ГолосUA.
“Всі роботи разом — з виробництва кліпу, по сценарію, по логотипу — обійшлися приблизно в суму від 3,5 до 4 млн. грн. Уряд мав на це 8 млн. грн”,- зазначив Б. Колєсніков.
Зокрема, як повідомив віце-прем'єр, зйомки кліпу “Увімкни Україну” коштували в 2,5-3 рази дешевше, ніж зйомки комерційного кліпу.