Заступник голови ВР Микола Томенко нагадав рекламним агенціям про заборону реклами тютюну та алкоголю, що набере чинності 1 січня 2009 року.
Про це він заявив сьогодні на брифінгу у ВР.
Відповідний закон забороняє наводити у телепередачах звукову інформацію про спонсора — виробника алкогольної чи тютюнової продукції, її найменування чи торговельну марку, забороняє рекламу тютюнових та алкогольних виробів та відповідних торговельних марок засобами зовнішньої реклами та інше.
«Закликаю всіх представників рекламної галузі відповідально віднестися до необхідності дотримання нових правил правил роботи. Наголошую, що жодні посилання на економічні труднощі не дають підстав для їх ревізії чи відтермінування», — наголосив політик, спростувавши чутки про накладення мораторію на цей закон.