Туристи, які придбали тури до Єгипту, але не змогли ними скористуватися через надзвичайну ситуацію в країні, обов’язково отримують компенсацію.
Про це повідомив представник Асоціації лідерів турбізнесу України (АЛТУ) директор Turtess Travel Олександр Новіковський у коментарі ГолосUA
За його словами, тим туристам, які раніше придбали путівки на курорти Єгипту, але не встигли поїхати на відпочинок, пропонують перебронювати їх на пізніші дати, або перенести подорож у іншу країну, або чекати на повернення грошей.
Зокрема, О. Новіковський сказав: „Туристи повинні зрозуміти, що одразу ми не можемо повернути всю суму, адже гроші проплачено за авіаквитки і за розміщення в готелі. Тому вони повертатимуться поступово. Думаю, через місяць – півтора ми почнемо повертати гроші тим, хто не захоче переносити поїздку на пізніше”, – уточнив директор Turtess Travel, зазначивши, що у клієнтів АЛТУ немає жодних підстав підозрювати неповернення… Він також повідомив, що літаки, які зараз літають до Єгипту, виконують рейси з метою планово вивезти українських туристів, які відпочивають на єгипетських курортах.
Наразі, всі п’ять вітчизняних туроператорів, які працюють в напрямку Єгипет і є членами АЛТУ оголосили про призупинення продажу турів до Єгипту і видачу документів за вже оплачені тури до Єгипету після оприлюднення рекомендацій МЗС України утриматися від поїздок до Єгипту до стабілізації ситуації, а також організували інформування туристів про потенційну небезпеку.