Кияни скаржаться, що після дев’яти вечора не можна діждатися ні автобусів, ні тролейбусів, а деякі маршрути зникають зовсім, а це тому, що на 15% скоротили наземний транпорт.
Про це повідомив заступник генерального директора «Київпастрансу» Сергій Литвинов.
«З початком епідемії пасажиропотік в Києві впав на 35%, і це при тому, що ще з початком кризи він зменшився на 30%, адже багато народу виїхало. А для того, щоб не возити в порожніх автобусах за бюджетні гроші повітря, доводиться скорочувати маршрути. Зрозуміло, що багато хто незадоволений, проте на скорочених маршрутах ходять наші таксомотори – альтернативний транспорт», — пояснив він.
За його словами, пасажири автобусів й тролейбусів – це майже на 50% пільговики, які під час епідемії просто сидять удома, а в школах та вузах карантин. Якщо за годину маршрутом користується менше 3 тис. чоловік «Київпастранс» має право його прибрати зовсім.
Сьогодні, за даними Литвинова, на маршрутах зазвичай по 500–600 чоловік на годину.
Як повідомив представник «Київпастрансу», всього кількість транспорту скоротили на 15%. Прибрали лише 89-й автобус. 40% автобусів ходять лише до 21.00, 52% – до 22.00 і лише 8% – до 24.00.
По багатьом скороченим маршрутам паралельно їздять тролейбуси, яких прибрали дуже мало, оскільки вони працюють на електроенергії, яка набагато дешевше за паливо.
Всього 13% тролейбусів зараз возять людей до 21.00 і 21% – до 22.00. Весь транспорт, який їздить до станцій метро, працює до опівночі, правда, ходить він рідко, але за певним розкладом.
«І знову ж таки по всіх маршрутах їздять наші таксомотори. Крім того, ми замінюємо сам пересувний склад залежно від пасажиропотоку, прибираємо великі автобуси і замість них ставимо на маршрут транспорт поменше. Так, ми могли б возити і по 10 чоловік в салоні аби Кабмін нам віддав 220 млн грн. боргу за пільговиків (лише за цей рік)», — говорить Литвинов.
За його словами, планується також розвиток комерційних маршрутів. Зараз в місті їздить 600 таксомоторів.
«Хочемо наступного року додати ще сотню. Але при цьому, якщо пасажиропотік почне зростати, ми збільшуватимемо і кількість звичайного транспорту. У нас розроблено два плани: на скорочення і на збільшення. Але найближчий час ми і не збільшуватимемо, і не скорочуватимемо, адже через епідемію невідомо, що буде завтра», — заявив Ливинов.
Проте, є маршрути, які продовжили на період епідемії: 19-й тролейбус зараз ходить до лікарні на вул. Ризькій, бо туди їздить багато народу.
Як говорить Литвинов, щоб понизити шанси пасажирів підхопити в салоні грип, раз на добу миють пересувний склад спеціальною дезинфікуючою рідиною.
«Водіям видали 2 тис. бризкалок, і вони після кожного кола обприскують салони, а також по 3-4 рази в день протирають компостери» — запевнив він.
За матеріалами: «Газета по-киевски»