Київська міська державна адміністрація вирішила активізувати упорядкування рекламних клумб на території столиці на замовлення підприємств, компаній та організацій. Про це йдеться у розпорядженні міськадміністрації.
У зв’язку із цим адміністрація доручила комунальному об’єднанню Київзеленбуд визначити можливі місця спорудження рекламних фітокомпозицій і повідомити компанії та підприємства про такий спосіб популяризації їхньої діяльності, продукції або послуг.
Також адміністрація встановила для Київзеленбуду тарифи на улаштування цих фітокомпозицій.
Зокрема, вартість пристрою 1 кв. м квіткової композиції в одній площині складає: із квітів — від 1,9 тис. гривень, з інертного матеріалу — від 1,2 тис. гривень, з квітів та інертного матеріалу — від 1,5 тис гривень.
Вартість створення 1 кв. м об’ємної квіткової композиції складає: висотою до 0,5 м — від 2,2 тис гривень, висотою 0,5-1 м — від 4,1 тис гривень, вище 1 м — від 9 тис гривень.
Тариф залежить від виду квіткової продукції та інертного матеріалу, який використовуватимуть для створення композиції.
Крім того, адміністрація доручила Головному управлінню з реклами у короткі терміни надавати дозволи на пристрій.
Раніше, 26 січня, повідомлялося, що Київська міська державна адміністрація вирішила залучити інвесторів до реконструкції 14 парків на території міста.