У той же час, жителі Україні як і раніше витрачають на новорічні свята значно менше, ніж у більшості країн Європи. Для порівняння, якщо витрати українців плануються в середньому на рівні 280 євро, то, у Великобританії — 750 євро (скоротилися в порівнянні з попереднім роком на 2,5%). Ірландія виявилася самої щедрою на подарунки, в цьому році вона готова віддати за них 1,02 тис. євро (скорочення 10,6%). Німці як зазвичай не марнотратні — 470 євро (зростання 0,4%), Швейцарія — 830 євро (зростання 1,2%), Іспанія — 655 євро (скорочення 5,4%), Греція — 410 євро (скорочення 21%), Польща — 445 євро (ріст 2,7%), Росія — 385 євро (зростання 7,3%). Як видно, витрати, заплановані в бюджеті європейців на період новорічних і різдвяних свят, в середньому знизилися на 2,5%. У першу чергу це пов'язано з невпевненістю європейців в стабільності економіки та з песимістичними прогнозами щодо власного добробуту в 2011 році.
Переваги українців щодо подарунків в цьому році трохи змінилися. Якщо рік тому половина опитаних хотіла отримати гроші, то в цьому вже віддала перевагу подорожам (57%). У минулому році подорожі займали лише сьому позицію з 27%. На цей раз гроші хочуть отримати в подарунок 53% респондентів. Крім цього українці воліють високотехнологічні подарунки (домашні комп'ютери, смартфони, цифрові камери і т.д.). А ось дарувати на Новий рік жителі Україні планують, як і в минулому році парфумерію, косметику (56%) і солодощі (46%), на третьому місці йдуть ювелірні прикраси, перевагу яким віддає 42% опитаних. В Україні практика дарувати подарункові сертифікати ще не так сильно поширена, як в Європі, але вже активно набирає обертів.
Таке дослідження проводиться в європейських країнах вже 13 років. У цьому році в ході дослідження було опитано 20 655 представників 19 країн Західної та Східної Європи. Україна бере участь у дослідженні втретє. Опитування проводилося протягом двох останніх тижнів вересня методом інтернет-анкетування. У дослідженні від України взяли участь понад 700 чоловік у віці від 18 до 65 років. 80% респондентів — жителі Харкова (23%), Києва (20%), Львова (8%), Одеси (8%), Миколаєва (7%), Дніпропетровська (6%), Донецька (4%) та Сум (4 %).