Літак турецької авіакомпанії “Pegasus” четвертий день не вилітає зі стамбульського аеропорту “S. Gokcen” до Харкова. Пасажири, громадяни України, Туреччини, Казахстану та інших, чекають на виліт з 19 листопада.
Про це повідомила пасажирка літака Віра Маковій.
«Працівники “Pegasus” годують нас обіцянками: за годину буде відомо, ввечері, вранці, а потім кажуть завтра полетите о такій то годині, але те завтра так і не приходить. Адміністрація “Pegasus” три дні, з 19 по 21 листопада, відмовлялася надавати готель пасажирам, які не летіли транзитом, а саме: авіакомпанією “Pegasus” до Стамбулу», — заявляють пасажири.
У офісі “Pegasus”, за словами пасажирів, 19 листопада працювало три людини, вони погано розуміли англійську і нічого не відповідали на запитання. Люди один від одного дізналися, що через погану погоду рейс скасували. Наступного дня, 20 листопада, працівники змінилися і вже краще говорили англійською, але, як говорять потерпілі, грубіянили. Пасажирам порадили, щоб вони телефонували 21 листопада зранку, пообіцявши, що о 16:00 буде рейс, але його так і не було. Потім повинен був з’явитися регулярний щоденний рейс о 23:40, але і його не було. Тоді, як повідомляють пасажири, працівники “Pegasus” без пояснень повідомили, що рейс планується на 16:00 22 листопада. Рейс перенесли на 18:30, а потім скасували і його.
До пасажирів вийшов представник компанії, який, як повідомляють потерпілі, не назвав своє ім’я. Представник компанії говорив турецькою, не відповідав на запитання англійською і сказав, що компанія не може нічого вдіяти через погану погоду. Проте офіційну інформацію, на запит пасажирів, з приводу поганої погоди, він надати не зміг.
Далі, як повідомили пасажири, їм був наданий готель і різна інформація з приводу часу вильоту. «Ми «отарою овець» пішли до “Pegasus” – зчинили там галас. Вони давали нам інформацію про політ, і знову – кожен різну: дехто казав, що ми полетимо завтра вранці, дехто – що ввечері. Багато хто після цього залишив місце бою, і поїхав у інший аеропорт купувати квитки.“Pegasus” не повертає гроші, якщо не летиш їхнім рейсом, а нові квитки коштують від 300 євро. Тож, що буде завтра – невідомо!», — розповіла Віра Маковій.
Довідка: “Pegasus Airlines”став першою low-cost компанією, що працює за новою системою міжнародного аеропорту «Харків». Система передбачає введення преференцій для авіакомпаній, які відкривають нові рейси. У перший рік дії нового маршруту авіаперевізник отримує 70-відсоткову знижку при сплаті збору за зліт/посадку і пасажирського збору, у другий рік — 50%, в третій — 30%. “Pegasus”, за офіційною інформацією, почав виконувати польоти між Харковом і Стамбулом з 1 жовтня з частотою сім разів на тиждень.
За матеріалами: Український тиждень