Проблемним позичальникам з наявним простроченням, банки, якщо й ідуть назустріч, то лише під додаткову заставу або після «дуже особистих» домовленостей із банківськими працівниками, натомість самі використовують методи роботи з клієнтами, близькі до відвертого шахрайства, констатує адвокат Любомир Назарович у статті для «Дзеркала тижня».
За його словами, сьогодні банки проводять політику жорсткої нелояльності до своїх клієнтів.
«Особу, яка приїхала показати представникам банку автомобіль для чергового огляду, висаджують з авто та забирають його на банківську стоянку: «Віддамо, коли сплатите кредит». Так, існувала заборгованість, однак рішення суду не було, документи зі сторони банку взагалі до суду не подавалися», — констатує юрист.
При тому він наводить й інші приклади діяльності банківських службовців, які є близькими до шахрайства.
«Особі, яка прийшла платити по кредиту, підсовують у віконечку каси папірець у форматі чека і кажуть: підпишіть. Людина, думаючи, що це підтвердження платежу, підписує. Однак… це лише доповнення до договору страхування та його пролонгація», — пояснює він.
«О’Генрі, котрий порівняв спекуляції на Уолл-Стріт із пограбуванням зі зломом, відпочиває. Ті речі, які часто-густо роблять наші банки, можна порівняти лише з наперстками», — переконаний юрист.